Dec 20, 2008

Pre-wedding Shot: Veronica & Simon

Date: 15-Nov-08
Venue: Lai Tak Estate > Fruit Market > George IV Park

Veronica 同 Simon 係我遇過既客人之中係最破格, 最玩得既!今次影既地方全部都係我第一次影...佢地想要影一 d 有香港特色既地方..佢地想有兒女時, 俾佢地睇番自己當年既香港係點既樣, 因為而家香港五年一小變, 十年一大變。十幾年後有可能有好多特色既地方已經消失左。我開完會之後覺得好有意思!而腦海入面同時間出現左好多好玩既畫面!之後我再同佢地開會, 最後決定去勵德村, 果欄, george iv 公園.. 出黎效果 VERONICA 同 SIMON 都好滿意, 多謝你地令我 try 多左好多既 concept, tks!!

呢張紅白藍...係我最喜歡既相片之一!


o係屋村踢西瓜波, 我相信都係不少大家童年其中一個集體回憶‥勵德村係香港唯一一個圓型設計既屋村..o係走廊位影...超型!影得多 LV, 用個果欄檔黎做 BG 我覺得仲型!電車都係一個好有特色既地方
今次用左 OFF CAMERA FLASH..效果好滿意呢!