May 7, 2009

Pre-Wedding Album Design

今次唔係 post 相, 而係 post 下其他自己既設計。其實我除左係攝影師之外, 我本身都已經o係 graphic design field 工作超過十年, 所以婚紗攝影之外我都會提供 wedding photo album design. 所有相簿既設計都係由我親自排版設計, 所以風格上與其他會有分別及加上攝影亦是由我負責, 所以相簿既設計更得以更統一更獨特。:)

呢 d 設計都會以無縫相簿為本, 詳情歡迎 email 我丫!^_^




2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Would like to know more about your pre-wed photo album design price, please email:kwanhongwang@hotmail.com
thx