Jun 11, 2009

Making of Wedding Photojournalism - Diana & Percy

第一次 post 人地影既相o係我 blog 度..點解?原因係 Diana 花左兩個小時整左八張我上一次幫佢影 wedding 既 making of 既相!我都係第一次收到客人幫我執左 d 相上黎....實在太驚喜!!! 估唔到 Diana 咁有心去整得咁靚!!! 多謝你呀!! :)


其實每次影呢個 shot 係最驚..因為我同我部相機都畏高架.....@_@





呢張"鏡頭後"睇番都幾攪笑....如果冇"鏡頭前"o個一張既話 d 人都唔知我對住邊度影..xD




0 comments: