Jun 28, 2009

My Super Lovely & Cutie Cousin - Hei hei

今次 post 的不再是客人的 wedding photos, 而是我得意到極點既 Cousin - Heihei..

我同我太太每個星期最期待的隨左星期六日放假之外..就係上外母屋企食晚飯..因為我的 cousin 平日晚都會o係外母家的。每次見到 heihei 佢總是一開始就靜靜的望住我地。跟住我就會問 " 記唔記得姨丈同大姨姨呀?今日 hei hei 乖唔乖呀?".. 跟住 hei hei 好快就會對住我地笑呢!

今年 hei hei 已經兩歲多, 佢可愛及百厭既表情令我次次上去食飯都一定要帶枝閃燈帶部相機同佢影相。而 hei hei 都好鐘意俾我影...我影完之後又會走埋黎睇下張相靚唔靚!真係好得意呀!

今次我精選佢特別鬼馬既相俾大家睇啦。我都會 keep 住每星期 update 下個 blog 同 facebook 同大家分享下。:)






















1 comments:

Unknown said...

Wa! unambiguously lovely wo!!!