Jun 4, 2009

Wedding Photojournalism - Bonnie & Damon

Date: 24-May-09
Venue: Cultural Centre Registartion
Banquet: Inter-Continental Hotel

在五月最大雨的一天出發‥我想對於很多新人必定十分煩惱及失望自己結婚當天下大雨。但 Bonnie 卻笑著說: "下大雨不緊丫...我已習慣了!我每逢有喜事大事舉行的當天一定要下雨的!只要不要黑雨或八號風球就可以了!"
所以整天的大雨並不減 Damon 超攪笑強勁兄弟組合接新娘以及勁有心機去 design 遊戲去玩新郎既的靚靚姊妹團
的興致, 再加上 Damon 吹 saxphone 及 mv 既心思....我想 bonnie 及眾多賓客都被感動了!

或許當天的大雨是上天為 Bonnie & Damon 的婚禮而動容呢!



A Part of Crazy Games呢個 game 都已經係小兒科....

Interesting looking of Groom Maid

Wooo............My hand was shaking when taking this photo...@_@


Nice reflection of floor tile



Crazy Pose + Crazy Groom Maids + Crazy Couples! :D



Nice details of Bridal Dress

Frankie 難得 Cool 既一面...
Interesting reflection

So Cool....Damon!!


Another star at that nite - Frankie!!

呢位小朋友有 d lost 既感覺....
你有你 cheers, 我有我食翅..


Really great MV of Andy...no...it's Damon!!



0 comments: