Jan 18, 2009

Portrait - Mary @ Ma On Shan Church

Date: 17-Jan-09
Venue: Ma On Shan Church
Model: Mary
Special Tks: Danny


今年第一次影人像....第一次去呢度影。呢度o係各影相 forum 都紅左好耐...都見左唔少人影呢度。所以開頭我都有 d 擔心點樣可以影得特別 d, 不過去到發覺原來仲有好多靚位仲可以影。:)

呢度真係好正, 舊得黎又多 props 可以影.....環境又開揚又多題材。真係一個好正既景點!不過入到去都見到有好多垃圾 (水樽, candle...) , 希望各影友o係人地地方影相都有 d 品, 自己帶黎既野帶番走, 盡量唔好破壞咁好既地方...唔係攪攪下令到村民封埋呢度咁就攪到又少左個景點....唉~

去到後發現有一隊十幾廿人既拍攝 crew ...心諗慘啦...又會撞正人地拍戲? 好彩佢地o係間教堂下面既鐵皮屋拍野...我地就拿拿林走上去影。最後佢地冇上黎...我地好順利咁完成整個拍攝...真係好彩!

今次多謝 model Mary 出色表現, 唔怕烏糟, 仲要佢 jar 埋車去拍攝場地, 仲有我既好 partner 豪哥幫手....令到今次出黎既相都好滿意。最緊要係可以抄到我既偶像 Zemotion 其中一張作品, 雖然仍然有段距離, 但起碼試到已經好開心!

好啦...唔講咁多, 去片!
















0 comments: